Marcin Woźniak wywodzi się bezpośrednio ze świata finansów. Jest on jednym z członków rady nadzorczej spółki Phinance S.A. Jednak jego pasją od dawna pozostawała muzyka. Poznając zarówno menedżerów, jak i zespoły – zaczął zauważać problemy dot. tej branży.
Szybko się okazało, że praktycznie całkowicie polega na papierze, rozmowach twarzą w twarz i wystrzeganiu się wszystkiego co cyfrowe. Odpowiedzią na to była platforma Art-Synergy, która pozwala łączyć muzyków z klubami i obiektami kulturalnymi.
– Chciałem wejść w to, jak ta branża funkcjonuje na wszystkich poziomach. Ona jest super zróżnicowana. Na zupełnie innym poziomie działają agencje bookingowe, a na innym działa pub, który robi koncert raz na trzy miesiące, a na jeszcze innym dom kultury w małym mieście. Zrobiliśmy „tournée” po całej Polsce, ja sam odwiedziłem ponad 120 miejsc w 15 województwach. Przeprowadziłem szereg rozmów od dyrektorów filharmonii po osoby zarządzające bardzo małymi obiektami. Okazało się, że ten świat jest bardzo niescyfryzowany. Tutaj w miejsce kalendarza online w wielu miejscach wciąż używa się tego analogowego – mówi Marcin Woźniak, CEO Art-Synergy.
W najnowszym odcinku MamStartup Podcast Marcin Woźniak opowiada o powstaniu Art-Synergy, poziomie świadomości cyfrowej w branży muzycznej, o tym, czy live streaming ma tutaj przyszłość oraz jakie potrzeby wypełnia jego nowa aplikacja – Viceversa.app.
Posłuchaj również:
- 190 mln zł w rundzie serii B, wzrost z kilkuosobowego zespołu do 250 pracowników – to tylko krótki fragment historii Packhelp – jednego z najdojrzalszych startupów w Polsce. Wojciech Sadowski – wyróżniony w rankingu Kreatorzy 2022 – w MamStartup Podcast opowiada o swoim startupie, pozyskiwaniu finansowani zza granicy i zmianach, jakie wywołała pandemia w branży e-commerce oraz opakowań;
- Maksymilian Kozarzewski to Forbes 25 under 25, który studiuje na Uniwersytecie w Edynburgu. Maks od początku swojego studenckiego życia zajmował się projektem Hyperloop Edinburgh. Obecnie jednak przykłada uwagę do… dekarbonizacji produkcji cementu i betonu;
- Przemysław Zieliński to marketer, który pomaga startupom w obszarze marketingu i komunikacji. Specjalizuje się zwłaszcza w sektorze przemysłu 4.0 i współpracuje z Krakowskim Parkiem Technologicznym. W najnowszym odcinku MamStartup Podcast Przemek opowiada o tym, jak startupy radzą sobie w marketingu.