Marcin Woźniak (Art-Synergy): Nasza platforma przyspieszy transformację cyfrową branży muzycznej (podcast)

Dodane: 08.02.2022

Damian Jemioło Damian Jemioło

Marcin Woźniak (Art-Synergy): Nasza platforma przyspieszy transformację cyfrową branży muzycznej (podcast)

Udostępnij:

Marcin Woźniak to CEO i founder startupu Art-Synergy oraz pomysłodawca aplikacji Viceversa.app. Platform, których celem jest zdigitalizowanie branży muzycznej i kulturalnej. Światy te – jak się okazuje – są wyjątkowo w tyle, jeśli chodzi o rozwiązania cyfrowe.
Marcin Woźniak wywodzi się bezpośrednio ze świata finansów. Jest on jednym z członków rady nadzorczej spółki Phinance S.A. Jednak jego pasją od dawna pozostawała muzyka. Poznając zarówno menedżerów, jak i zespoły – zaczął zauważać problemy dot. tej branży.

Szybko się okazało, że praktycznie całkowicie polega na papierze, rozmowach twarzą w twarz i wystrzeganiu się wszystkiego co cyfrowe. Odpowiedzią na to była platforma Art-Synergy, która pozwala łączyć muzyków z klubami i obiektami kulturalnymi.

– Chciałem wejść w to, jak ta branża funkcjonuje na wszystkich poziomach. Ona jest super zróżnicowana. Na zupełnie innym poziomie działają agencje bookingowe, a na innym działa pub, który robi koncert raz na trzy miesiące, a na jeszcze innym dom kultury w małym mieście. Zrobiliśmy „tournée” po całej Polsce, ja sam odwiedziłem ponad 120 miejsc w 15 województwach. Przeprowadziłem szereg rozmów od dyrektorów filharmonii po osoby zarządzające bardzo małymi obiektami. Okazało się, że ten świat jest bardzo niescyfryzowany. Tutaj w miejsce kalendarza online w wielu miejscach wciąż używa się tego analogowego – mówi Marcin Woźniak, CEO Art-Synergy.

W najnowszym odcinku MamStartup Podcast Marcin Woźniak opowiada o powstaniu Art-Synergy, poziomie świadomości cyfrowej w branży muzycznej, o tym, czy live streaming ma tutaj przyszłość oraz jakie potrzeby wypełnia jego nowa aplikacja – Viceversa.app.

Posłuchaj również:

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem