Michał Sadowski (Brand24): Otrzymaliśmy propozycję wsparcia od konkurencji po banie od Facebooka (podcast)

Dodane: 24.02.2022

Damian Jemioło

Udostępnij:

Michał Sadowski to CEO i founder Brand24, czyli narzędzia do monitoringu mediów. W świecie startupowym i biznesowym Michał jest znany jako biznesowy influencer, który chętnie dzieli się swoją wiedzą. Dzięki temu został wyróżniony w rankingu Kreatorzy 2022 w kategorii „Wiedza open source”. Rozmawiamy z Michałem w najnowszym odcinku MamStartup Podcast.
Brand24 istnieje już prawie 12 lat i stało się jednym z największych narzędzi do monitoringu mediów. Startup od początku był projektem powszechnie szanowanym w środowisku, lecz sporo w tej kwestii zmieniło się w 2019 r., kiedy to fanpage Brand24 wraz z prywatnym kontem Michała zostały zbanowane przez Facebooka.

Po półrocznej batalii konta te zostały ostatecznie przywrócone, a sam Brand24 uporał się ze skutkami banicji. Wydarzenie to jednak nauczyło Michała kilku kwestii o ludziach. Niespodziewanie otrzymał on wówczas wsparcie ze strony… konkurencji.

– Tego chyba nikomu spoza firmy nie mówiłem, a już na pewno nie było to w żadnym wywiadzie. Często przyjaciele okazywali się wrogami, ale pamiętam, że chwilę po blokadzie od Facebooka, napisał do mnie Kamil Bargiel z SentiOne, z którym historycznie mieliśmy różne przygody – jak to konkurencja. Zaskoczyło mnie to, że Kamil zapytał mnie, jak mógłby nam pomóc, to było mega fajne – mówi Michał Sadowski.

Z Michałem Sadowskim rozmawiamy o wyróżnieniu w rankingu Kreatorzy 2022, banie od Facebooka, rozwoju Brand24, podcastach i o tym, czemu uważa Stefana Batorego za króla polskich startupów. Posłuchaj najnowszego odcinka MamStartup Podcast.

Posłuchaj również:

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem