Agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus działa na rynku od 1996 r. tworząc kompleksowe kampanie marketingowe i sprzedażowe: od opracowania strategii komunikacji, poprzez wygenerowanie efektywnych pomysłów kreatywnych, aż po ich realizację.
Projekty realizowane są w następujących obszarach: strategia komunikacji, kreacja, wsparcie sprzedaży, digital & interactive, field marketing, event marketing oraz produkcja. Obsługiwani klienci: Hewlett-Packard, Symantec, Metro Group, Agora, Coty, T-Mobile. Jest częścią Grupy Kapitałowej Arteria S.A.
Agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 Polymus Sp. z o.o. szuka kompetentnej osoby na stanowisko
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Samodzielna obsługa bieżących projektów w ramach kampanii marketingowych 360°,
- Współpraca z innymi działami agencji – strategia, kreacja, produkcja, dtp,
- Bieżące monitorowanie działań konkurencji,
- Koordynowanie prac nad przygotowywaniem ofert przetargowych,
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej poparte sukcesami,
- Umiejętność prowadzenia kampanii zintegrowanych 360 stopni,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne,
- Chęć rozwoju i nauki,
Oferujemy:
- Pracę w agencji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Udział w projekcie przy wprowadzeniu na rynek marki z segmentu finansowego,
- Ciekawe wyzwania zawodowe,
CV i list motywacyjny z dopiskiem „Rekrutacja Account Manager” prosimy wysyłać na adres: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”