Internet to dla Ciebie naturalne środowisko i poruszasz się w nim „jak ryba w wodzie”? Jeżeli dodatkowo interesujesz się reklamą i lubisz sprawiać, aby na strony internetowe wchodziło coraz więcej zadowolonych użytkowników, to znaczy, że jesteś gotowy zacząć pracę jako Specjalista ds. reklamy internetowej.
Do zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- przygotowanie strategii i wdrażanie kampanii reklamowych,
- optymalizacja istniejących kampanii,
- analizowanie przeprowadzonych kampanii,
- analiza statystyk odwiedzin stron WWW i efektywności działań kampanii reklamowych,
- bieżący kontakt z klientem.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii internetowych,
- znajomość systemu statystyk Google Analytics,
- dobra umiejętność obsługi panelu Google AdWords,
- umiejętność szybkiego przyswajania informacji,
- umiejętność logicznego myślenia,
- zaangażowanie, sumienność i samodzielność,
- wysoka komunikatywność oraz energiczność w podejmowanych działaniach,
- chęć rozwoju osobistego.
Mile widziane:
- znajomość dodatkowych systemów internetowych, np. do układania media planów,
- znajomość systemu reklamowego Facebook Ads,
- ogólne zainteresowanie światem reklamy internetowej.
Oferujemy:
- pracę przy ciekawych projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- system szkoleń rozwijających umiejętności,
- ambitną i satysfakcjonującą pracę w młodym zespole,
- możliwość zdobycia certyfikatów Google Adwords.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: [email protected] dopisując w temacie wiadomości dopisek „Specjalista ds. reklamy internetowej”.
W dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Fabryka e-biznesu Sp. z o.o z siedzibą w Rzeszowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.