Antygrupa
Z powodu pandemii Webit Festival 2020, który miał się odbyć w dniach 17-20 czerwca w Walencji został odwołany. Organizatorzy przenieśli spotkania do Internetu i zapraszają na kolejne wydarzenia online.
Ethoca należy do Mastercard i zajmuje się ochroną platform e-commerce i wydawców kart przed oszustwami. Firma nawiązała współpracę z Microsoftem w celu dostarczania konsumentom cyfrowych paragonów opartych na technologii Azure.
InPost poinformował, że pozyskał dużego partnera w obszarze dostaw świeżej żywności do lodówkomatów. Prezes InPostu zaznaczył, że dostrzega duży potencjał w internetowym handlu żywnością. W komunikacie nie podano nazwy partnera, z którym ma teraz wsp...
W bankowości internetowej Santander Bank Polska można już założyć konto swojemu dziecku. Taka wirtualna skarbonka może być świetnym narzędziem do praktycznej nauki oszczędzania.
Szacunkowe przychody za I kwartał 2020 roku LiveChat według wyliczeń firmy są o 16,5 proc. wyższe niż rok temu. Jednocześnie wskaźnik rezygnacji klientów jest wyższy, a liczba użytkowników testujących rozwiązanie (przez 2 tygodniowy darmowy okres) wz...
Bolt uruchomił w Warszawie usługę Bolt Food. Na początek firma oferuje darmową dostawę w promieniu 4 km. W związku z pandemią koronawirusa dostawy odbywają się w 100 proc. bezkontaktowo.
Allegro nadal wspiera Polaków podczas pandemii i przedłuża bezpłatne dostawy z Allegro Smart! o kolejny miesiąc do 18 maja. Także teraz Allegro pokryje wszystkie koszty dostaw w ramach tej akcji.
Co w tym tygodniu wydarzyło się w branży fintech? Między innymi uruchomiono program RBL_START #COVID-19, Alior Bank wprowadził autoryzację za pomocą selfie, BIK trwały nośnik oparty o blockchain, a Onfido zdobył 100 milionów dolarów. Zobaczcie najważ...
Polsko–irlandzki startup Farmony podpisał umowę dystrybucyjną z amerykańską firmą Sananbio, która jest czołowym producentem sprzętu do hydroponicznych upraw pionowych w kontrolowanym środowisku. Europejska ekspansja Sananbio będzie prowadzona z Polsk...
Coraz więcej Polaków korzysta z rat podczas zakupów internetowych – wynika z danych PayU. Aż 78% konsumentów, którzy raz wybrali tę metodę płatności, chętnie do niej wraca przy kolejnych zakupach. Wśród branż, w których trend ten jest najbardziej wid...