Antygrupa
Nexbio, zwycięzca drugiej polskiej edycji Chivas The Venture, staje do pierwszego etapu walki o milion dolarów dofinansowania! Od 8 maja każdy będzie mógł wspomóc lubelski startup w globalnym finale konkursu.
MIT Enterprise Forum Poland zaprasza startupy technologiczne z całej Polski na „Warm-Up to MIT EF Poland Acceleration” - bezpłatne, dwudniowe warsztaty z zakresu definiowania modelu biznesowego firmy i kształtowania polityki cenowej.
Storytelling, czyli budowanie więzi klienta z marką za pomocą opowieści, to jedna z najskuteczniejszych technik w marketingu. Problem w tym, że chociaż stwierdzenie „ludzie lubią słuchać historii” ociera się o banał, to wciąż wiele marek nie potrafi...
Właściciele zagranicznych startupów nie proszą kandydatów o przesłanie CV, nie oczekują nawet, żeby skończyli studia. Pytają między innymi o to, co ostatnio zhakowali i oczekują, żeby mieli wiedzę produktową. Tak wygląda proces rekrutacji w Bufferze,...
Systemy typu eCRM i marketing automation dostarczają narzędzia, które niezwykle skutecznie przywracają klientów e-sklepów. Dowiedz się, w jaki sposób przywracać klientów za pomocą ratowania porzuconych koszyków i programów lojalnościowych i czy to op...
Artykułem “Pariasi sieci” otworzyliśmy serię poświęconą wykluczeniu internetowemu i rozwiązaniom, które mogą włączyć ponad połowę ludzkości offline do świata online. Dziś sięgamy po opinie ekspertów: europosła Michała Boniego, dr Alka Tarkowskiego i...
Steve Blank powiedział, że nie ma takiego biznesplanu, który przetrwa konfrontację z rynkiem i nie ma takiego projektu produktu, który przetrwa konfrontację z klientem. W zasadzie tym stwierdzeniem możemy zamknąć nie tylko ten artykuł, ale i nasz biz...
Rozpoczął się preakcelerator Huge Thing, czyli ostatni z trzech etapów rekrutacji do akceleratora. W trakcie Hello Day zespoły mogły poznać się wzajemnie, dowiedzieć się o możliwościach potencjalnej współpracy z Alior Bankiem, a także w trakcie 3 min...
Utarło się, że stażyści parzą kawę i biegają po dokumenty do drukarki. Nie w Facebooku, Microsofcie i Salesforce. Tam stażyści realizują projekty i wdrażają własne pomysły. Nic dziwnego, że się od nich wiele wymaga, skoro płaci się im 8 tys. dolarów...
Większość z obecnych na rynku startupów wcześniej czy później stanie - bądź już stanęła - przed wyzwaniem budowania swojego wizerunku. I właśnie ta potrzeba oraz obserwacje wynikające z pracy ze startupami stały się inspiracją i powodem do przeprowad...