Antygrupa
Na przestrzeni ostatnich trzech lat, zauważalna była tendencja utrzymania zbliżonego wolumenu wysyłanych wiadomości SMS. Z opublikowanego „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2015 roku” wynika, że w ubiegłym roku użytkownicy telefon...
Ukraiński bokser wagi ciężkiej, a od dwóch lat mer Kijowa, wspiera amerykański startup Uber, który oferuje aplikacje do zamawiania podwózek w dowolne miejsce. Pięściarz uczestniczył we wczorajszej konferencji w Kijowie otwierającej działalność firmy...
Chociaż nie znajdziemy w Polsce ani jednego sklepu Wal-Mart, marka jest nam dobrze znana – to największa w Stanach Zjednoczonych sieć supermarketów. Otworzył ją Sam Walton, który za wkład w rozwój amerykańskiego handlu został odznaczony Medalem Wolno...
Innowacyjne produkty coraz częściej rodzą się w "garażach", a nie za biurkiem prezesów korporacji. Zdają sobie z tego sprawę rynkowi potentaci, którzy chętnie nawiązują współpracę ze startupami. Co właściwie obie strony mogą sobie zaoferować?
Co koniecznie trzeba zobaczyć będąc w Rzymie, Barcelonie albo Londynie? Jeśli nie wiesz, poproś o radę znajomych, którzy odwiedzili już te miejsca. Flamyngo przechowa wszystkie ich propozycje.
Looskery, to ukraiński startup, który stoi za technologią rozpoznawania twarzy i modyfikacji jej na żywo. Snapchat kupił ją we wrześniu ubiegłego roku i po kilku miesiącach udostępnił swoim użytkownikom. Dziś jest to jedna z najbardziej popularnych f...
Chciałbyś zobaczyć narodziny Jezusa? Widzieć, jak wyglądają jego dalsze etapy życia i to jak jego wyznawcy nieśli słowo boże? Już niebawem będziesz mógł mieć ku temu okazję. Bible VR w lipcu zaprezentuje aplikację na smartfony, która ożywi historie z...
DMZ, najlepszy uniwersytecki inkubator przedsiębiorczości w Ameryce Północnej oraz trzeci taki inkubator na świecie ( ranking UBI Global), chce pomóc w rozwoju aplikacji mobilnej tutlo.
Sharing economy kojarzy się z rozwiązaniami z rynku B2C takimi jak Uber, BlaBlaCar czy Airbnb. Ekonomia współdzielenia wchodzi jednak przebojem również do segmentu B2B oferując swoje rozwiązanie branży IT.
41% Polaków deklaruje, że dla rodziny przeznacza ponad 5 godzin tygodniowo, jednak co piąty przyznaje, że chciałby tego czasu poświęcać jeszcze więcej – wynika z badania Frisco.pl „Polacy po godzinach”.