Antygrupa
Już 29 października 2024 roku, Filharmonia Podkarpacka w Rzeszowie stanie się miejscem, gdzie spotkają się liderzy, eksperci i praktycy, aby rozmawiać o przyszłości pracy. People Culture Tech Fest (PCTF) zgromadzi ponad 70 prelegentów i przewiduje bo...
28-30 października Warszawa zgromadzi najbardziej obiecujące startupy z regionu Europy Środkowej i Wschodniej (CEE) oraz inwestorów z UE, Wielkiej Brytanii, Izraela, USA i Azji. Niepowtarzalne okazje do inwestowania w rozwiązania badawczo-rozwojowe,...
Grupa InPost umacnia swoją pozycję na międzynarodowym rynku logistycznym. Firma ogłosiła przejęcie 70% pozostałych udziałów Menzies Distribution Limited za 60,4 mln funtów, stając się jej wyłącznym właścicielem. Dzięki tej transakcji InPost zyskał pe...
Startup ElevenLabs ma kolejnych inwestorów, którzy planują zainwestować w firmę. Wkrótce ma być wyceniany na 3 miliardy dolarów, jak informuje serwis TechCrunch.
Startupbootcamp rozszerza swoją działalność na Polskę, oferując młodym firmom wsparcie merytoryczne i finansowe. Niedawno nawiązał współpracę z Rebels Valley. Dzięki niej polskie startupy zyskają szansę na szybki rozwój oraz dostęp do globalnej sieci...
Politechnika Warszawska ogłosiła laureatów pierwszej edycji konkursu "Grant na Prototyp". Dofinansowanie w wysokości do 150 000 zł otrzymało 10 zespołów, które przez najbliższe kilka miesięcy będą pracować nad rozwojem swoich technologii. Program, fi...
24 października w Warszawie odbędzie się trzecia edycja Founders Connect - wydarzenia stworzonego z myślą o obecnych, ex- i przyszłych założycielach startupów. Wystąpią na nim m.in. Konrad Howard (CIO i co-founder Booksy), Piotr Orzechowski (CEO i fo...
Bernard Arnault, główny akcjonariusz LVMH, zainwestował 300 mln euro w startupy zajmujące się sztuczną inteligencją. Wszystko po to, aby zapewnić niezależność swojej grupy od gigantów technologicznych. AI wspiera rozwój modeli językowych, procesy rek...
Przepytujemy polskie inwestorki i inwestorów o to, na jakie elementy wizerunku founderów zwracają oni uwagę, gdzie poszukują informacji o nich oraz co im się w personal brandingu polskich startupowców podoba, a co nie podoba się wcale.
Najnowszy raport PwC wylicza bolączki we wdrażaniu AI przez polskie firmy, wymienia czynniki składające się na sukces tej technologii w biznesie, ale również wskazuje na to, że firmy, choć otwarte na nowe technologie, często nie są jeszcze na nie got...