Antygrupa
Jak często zdarza się, że kupujemy bilety na koncerty lub do teatru z dużym wyprzedzeniem, a później okazuje się, że nie możemy ich wykorzystać? Zwracamy się wtedy do rodziny i znajomych szukając kogoś, kto zechciałby je od nas odkupić.
GrubszyPortfel.pl to pierwszy portal zakupowy oferujący firmom bezpłatne umieszczanie swoich ofert, a klientom – bezpłatne kupony umożliwiające skorzystanie z atrakcyjnych promocji.
Rabatkowo (www.rabatkowo.pl) przedstawia nowy produkt „Rabatkowo Oferty”. Jest to wdrożenie dobrze znanej idei sprzedaży grupowej, lecz tym razem z lepszym dostosowaniem do potrzeb sprzedawców jak również specyfiki polskiego rynku.
Wraz ze zbliżającymi się terminami matur Academio.pl przygotowało dla przyszłych studentów nową aplikację na Facebooku.
Startup powstaje przy Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Katowicach. Jest agregatorem zakupów grupowych i prezentuje aktualne oferty z największych serwisów zakupów grupowych w Polsce m.in. Groupon, Gruper, MyDeal, Sweetdeal, Citeam, Okazjo...
Na polskim rynku wyszukiwarek produktowych pojawił się nowy gracz. Wyszukiwarka mamoko.com działa jednak na innej zasadzie niż pozostałe tego typu serwisy, bazując na wyglądzie produktów a nie na ich cenie czy parametrach.
PowerPrice.pl, czyli platforma handlowa, która skraca łańcuch dostaw oficjalnie wystartowała. O idei projektu, jego modelu biznesowym i perspektywach rozwoju rozmawiamy z Piotrem Skawińskim, prezesem zarządu Power Price S.A.
Lubie.to - pierwsza w Polsce platforma aplikacji dla osób i firm prowadzących strony fanowskie na Facebooku rozpoczęła swoją działalność. Aplikacje udostępnione pod adresem www.lubie.to pozwalają w łatwy sposób rozbudować fanpage o nowe funkcje. Wszy...
Dwa lata minęło od czasu, kiedy w Radomiu zorganizowano pierwsze spotkanie sympatyków branży internetowej tzw. barcamp. W piątek, 29 kwietnia RadomIT odbędzie się już po raz siódmy.
Startuje Mergeto.pl - nowa Platforma Grupowych Transakcji On-line. Rozwiązanie skupia podmioty o podobnych potrzebach nabywczych, aby móc wspólnie wynegocjować korzystniejszą cenę u sprzedawcy. W imię zasady, że w grupie siła.