Antygrupa
Tematem ostatniego Firmamentu były etyka i kultura organizacji, a prowadzący i goście audycji szukali odpowiedzi na pytanie: „jak budować uczciwy biznes?”. Czy ją znaleźli? Posłuchaj Firmamentu w Radiu 357.
PKO TFI i Enea zamierzają wspólnie inwestować w odnawialne źródła energii. Szefowie spółek właśnie podpisali list intencyjny o współpracy na rzecz rozwoju OZE w Polsce.
Energa Green Development, spółka z Grupy ORLEN, uzyskała komplet pozwoleń na budowę 65 MW mocy w ramach realizacji pierwszego etapu farmy fotowoltaicznej Mitra. Rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest na połowę tego roku.
Carlson ASI EVIG Alfa, fundusz venture capital z grupy Carlson, ogłasza inwestycje w trzy nowe startupy. Do grona spółek portfelowych funduszu dołączyły: AI_Seller, Connect4KIDS i True Moves. Spółki realizują projekty o charakterze badawczo-rozwojowy...
Polska firma technologiczna CosmoEye zamknęła drugą rundę inwestycyjną z Arkley Brinc, funduszem venture capital współtworzonym z PFR Ventures i Group One, podnosząc łączną pozyskaną kwotę do ok. 3,9 mln złotych.
Jaki dla Akceleratora Łukasiewicza był miniony rok? Odpowiada dr Agnieszka Jasińska-Kołodziej, dyrektor departamentu komercjalizacji w Centrum Łukasiewicz oraz project manager projektu Akcelerator Łukasiewicza, którego celem jest komercjalizacja pośr...
Wizje przyszłości wśród polskich przedsiębiorców nie są optymistyczne. Ponad połowa z nich zakłada spowolnienie gospodarki, jedynie znikomy odsetek liczy na jej rozwój. Sytuacja polskiej gospodarki nie jest jednak tak dramatyczna, jak mogłoby się wyd...
Firma technologiczna z Wrocławia otrzymała ponad trzy miliony złotych na rozwój systemu szkoleniowego dla pracowników przemysłowych wykorzystującego rozszerzoną rzeczywistość oraz analizę wizyjną.
W 2022 roku odnotowano ponad 1,2 mld operacji, o wartości 163,9 mld zł. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – w ubiegłym roku zapłacono nim w tym kanale aż 714,2 mln razy. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy bardzo dynamicznie rosła lic...
Zastanawiasz się, co zrobić, żeby dobrze wypaść podczas spotkania z potencjalnym klientem i przekonać go do zakupu? Zacznij od przygotowania się. Oto 5 punktów, o które musisz zadbać przed i po spotkaniu handlowym.