Antygrupa
– Uważam, że nie warto się forsować i robić coś na siłę, bo to daje odwrotny skutek. Tak, więc jeśli czuję, że muszę odpuścić, robię to bez wyrzutów sumienia – mówi Bartosz Maciejewski, Główny Księgowy w Evolution Products Development Poland.
Grupa ORLEN, wspólnie z operatorem AkerBP oraz partnerami koncesyjnymi, planuje zagospodarowanie i eksploatację kolejnych złóż na Norweskim Szelfie Kontynentalnym, w których posiada udziały. Szacowana wielkość ich zasobów, które przypadają koncernowi...
SunRoof kończy 2022 rok z przytupem i przygotowuje się do ekspansji na kolejne rynki europejskie. Z początkiem grudnia do zespołu polsko-szwedzkiego startupu, tworzącego dachy solarne i rozwiązania umożliwiające zdecentralizowaną produkcję energii, d...
Neptune.ai i Cosmose AI to dwie polskie spółki, które trafiły na listę stu najlepszych startupów na świecie według amerykańskich ekspertów CB Insights.
Spotkanie dla startupów adVENTURE VC & startup meeting to pragmatyczna wiedza od founderów dla founderów. To ostatni etap programu akceleracyjnego Not Another Startup Accelerator funduszu inwestycyjnego czysta3.vc. Już 20 grudnia przyjdź do Concordia...
Zastanawiałeś się, czym jest retencja pracowników i jakie znaczenie ma jej wskaźnik dla Twojej firmy? Tymczasem wskaźnik retencji odpowie Ci na kilka kluczowych pytań, m.in. czy najlepsi pracownicy zostaną w firmie przez kilka następnych lat, czy pro...
O wyzwaniach w polskiej energetyce i o roli innowacyjnych startupów w ich podejmowaniu rozmawiamy z dr. Pawłem Kuchem, p.o. dyrektorem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Podczas tegorocznej edycji Infoshare rozmawialiśmy z Mikem Butcherem, brytyjskim dziennikarzem i redaktorem serwisu TechCrunch. Mike opowiedział nam o swoich spostrzeżeniach dotyczących ekologii, technologii i startupów, które sukcesy osiągają lub ni...
Dominacja e-handlu przez inteligentne maszyny to wizja na życzenie samych klientów ostatecznych. Servion Global Solutions zauważa, że do 2025 r. sztuczna inteligencja będzie zasilać 95% wszystkich interakcji z klientami. Jak odnaleźć się w świecie zd...
Myślący nieszablonowo, świetnie integrujący zespół i usprawniający komunikację, potrafiący uzupełnić w nim każdą lukę swoimi umiejętnościami. Kim są i jak mogą pomóc we wprowadzaniu nowych marek na rynek specjaliści T-shaped?