Antygrupa
Spółka gamingowa Huuuge kupiła za 38,9 mln dolarów od wrocławskiego studia Picadilla Games grę „Traffic Puzzle”. Przejęcie pozwoli Huuuge wzmocnić pozycję w kategorii gier casual.
– Europa Środkowo-Wschodnia odegra ważną rolę w innowacjach przyszłości. Ten region obfituje w utalentowanych specjalistów, innowacyjne rozwiązania i kreatywne idee, z których skorzystać może cały kontynent. Ma szansę pomóc Europie zostać najbardziej...
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą starać się o fundusze na badania w ramach współpracy polsko-tajwańskiej. Wymogiem jest prowadzenie działalności B+R razem z tajwańskim partnerem.
Inteligentna butelka na wodę, uchwyt na smartfona, a nawet... odkurzacz do klawiatury. Co jeszcze mogą wymyślić producenci, aby przekonać konsumentów, że ich urządzenia są niezbędne w naszej codziennej pracy?
Artykuł jest częścią publikacji pt. „FinTech w Polsce. Trendbook by PKO Bank Polski & MamStartup”, w której znajdziesz informacje na temat przyszłości branży FinTech. Materiał możesz bezpłatnie pobrać, klikając ten link. Miłej lektury! Robert Łas...
Artykuł jest częścią publikacji pt. Venture Capital w Polsce. Trendbook by PFR Ventures & MamStartup, w której znajdziesz informacje na temat przyszłości branży VC. Materiał możesz bezpłatnie pobrać, klikając ten link. Miłej lektury! Adam Niewińs...
Głęboka digitalizacji usług finansowych to wyłącznie jedna strona medalu. Oprócz sektora komercyjnego nawet banki centralne rozpoczęły poważną dyskusję o możliwości wprowadzenia krajowych walut w wersji całkowicie cyfrowej. Czy taki projekt ma rację...
W 2020 roku handel internetowy zanotował ogromny wzrost sprzedaży. Tymczasem od 2021 roku weszła w życie tzw. dyrektywa plastikowa, a to dopiero początek zaostrzania przepisów dotyczących ekologii. Czy rozbuchaną sprzedaż wysyłkową da się połączyć z...
Filmocracy to platforma streamingowa, która oprócz oglądania filmów pozwala na wirtualne uczestnictwo w festiwalach kinowych z całego świata. Jednak tym, co buduje społeczność wokół Filmocracy i pozwala na jej wzrost jest coś innego - gamifikacja wra...
Answear.com, e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje 2020 r. Spółka zakończyla miniony rok z 409,5 mln zł przychodów, 30,2 mln zł EBITDA oraz 8,5 mln zł zysku netto.