Antygrupa
Twitter przyspiesza rozwój swojego nowego produktu. Gigant właśnie przejął Breaker, aplikację do słuchania podcastów. O inwestycji poinformowano 4 stycznia, przy czym nie ujawniono jej wartości.
Pomimo wyzwań pojawiających się w roku 2020, platforma FREE NOW globalnie osiągnęła swoje cele, jeśli chodzi o wzrost liczby użytkowników, integrację usług mikro-mobilności oraz carsharingu i rebranding siostrzanej marki Kapten we Francji, Wielkiej B...
Apple, Samsung czy Xiaomi? Która marka sprzedała najwięcej swoich smartfonów w polskich salonach Orange? Zdradzamy, które konkretnie modele cieszyły się w ubiegłym roku największą popularnością.
Dziś już nikt nie ma złudzeń co do kwestii kryzysu klimatycznego. Powietrze w naszych miastach dosłownie nas zabija. Nie mamy już czasu na bierne przyglądanie się degradacji środowiska. Antysmogowy mural, chodnik czy rzeźba – oto nietypowe pomysły na...
Koniec z bateriami typu AAA w pilotach od telewizora? W końcu jeden z największych producentów urządzeń elektronicznych wprowadził rozwiązanie, które może na dobre przyjąć się w branży technologicznej.
Rok 2020 był dla nas, jak dla większości firm, okresem pełnym wyzwań i nieoczekiwanych zmian. W naszych działaniach od początku skoncentrowani byliśmy na cyfrowej transformacji biznesu. Kładliśmy na to nacisk zarówno przy zaspokajaniu wewnętrznych po...
Planowanie to coś, co w nieprzewidywalnym 2020 roku okazało się największym wyzwaniem dla wielu firm i konsumentów. Pandemia koronawirusa zaskoczyła również nasz zespół, ale staraliśmy się sprawnie dopasować do nowej sytuacji. Mamy w zwyczaju myśleć...
Czym może się różnić zwykły monitor od tego, który służy do komunikowania się z innymi pracownikami? Np. tym, że ma zbudowany przycisk do MS Teams. W co jeszcze będzie wyposażony specjalny monitor od Della?
Firma Hewlett-Packard coraz mocniej wchodzi na rynek VR i xR. Niedawno mogliśmy zobaczyć nowe możliwości gogli, które przydadzą się nie tylko graczom, ale także architektom, czy projektantom produktów.
Pod koniec ubiegłego roku, już po raz szósty Chiefmartec.com zorganizował konkurs The Stackies. W ramach eventu marketerzy są proszeni o przesłanie jednego slajdu ilustrującego ich martech stack, czyli zbiór narzędzi martechowych, których używają.