Wojciech Paprota: Stworzyliśmy podskórny implant do płatności zbliżeniowych (podcast)

Dodane: 26.08.2022

Damian Jemioło Damian Jemioło

Wojciech Paprota: Stworzyliśmy podskórny implant do płatności zbliżeniowych (podcast)

Udostępnij:

Wojciech Paprota to CEO startupu Walletmor, który tworzy biologiczny implant do płatności zbliżeniowych. Wynalazek spółki wykorzystuje w tym celu technologię NFC. Wojciech gości w najnowszym odcinku MamStartup Podcast.

Startup Walletmor Wojciech Paprota ufundował całkowicie z własnej kieszeni. Jego marzeniem było stworzenie podskórnego implantu do płatności zbliżeniowych. I – udało się! Obecnie implant ma wielkości spinacza do papieru, ale w przyszłości ma być jeszcze mniejszy. Wojciech zapewnia, że technologia jest bezpieczna i działa.

– Zbudowaliśmy sieć partnerów na terenie całej Europy i Stanów Zjednoczonych, w których dostarczamy nasze rozwiązanie. Są to m.in. studia piercingu czy punkty oferujące modyfikacje ciała. Do każdego implantu dorzucamy specjalną igłę, która pozwala piercerowi zrobić kieszonkę, w której ręcznie umieszczamy implant. To szybki zabieg – zajmuje 5 minut – mówi Wojciech Paprota.

Z Wojtkiem rozmawiamy o tym, jak działa wyprodukowana przez nich technologia, czy jest w pełni bezpieczna dla naszego ciała, jak będzie rozwijana i jak za jej pomocą dokonywać płatności. Sprawdź najnowszy epizod MamStartup Podcast.

Posłuchaj również:

Jakub Musiałek to CEO to Pixel Technology sp. z o.o i QuizIT sp z o.o., które dostarczają oprogramowanie i sprzęt dla szpitali – tak polskich, jak i zagranicznych. Z Jakubem rozmawiamy o tym, jak wyglądają rozwiązania healthtechowe, robotyzacji szpitali i finansowaniu od NCBR na rozwój asystenta radiologa RADi;

Piotr Madej to CEO startupu TrapTech dostarczającego tzw. honeypots, czyli pułapki na hakerów. Piotr chce przerodzić projekt w platformę, na której rozwijane i sprzedawane będą nowe honeypots;

Ana Wolsztajn to CMO i inwestorka w Kaya VC – międzynarodowym funduszu o czeskich korzeniach. W najnowszym odcinku MamStartup Podcast z Aną rozmawiamy o potencjale środkowo-europejskich startupów, marketingu w młodych spółkach czy personal brandingu.