Lokalizacja:

Kraków

Ważne do:

2016-12-09

Wynagrodzenie:

2000-4000 pln

E-mail dla kandydatów:

talents@ready4s.com

Content Marketing Specialist

Ready4S to najdynamiczniej rozwijający się Software House w Polsce w branży aplikacji mobilnych.

Co nas wyróżnia?

  • Niecałe 5 lat → ponad 80 pracowników→ 27 krajów → ponad 120 projektów 
  • Współpraca z Coca-Colą, Credit Agricole, Roche oraz ze start-upami z Los Angeles i Nowego Jorku
  • Tytuł Developera roku 2015 wg międzynarodowego rankingu AppFutura. Nr 1 spośród 14 000 firm z całego świata.

Jeśli masz co najmniej 5 argumentów na to, że „Content is King”, a internet i nowe technologie to Twoja codzienność, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Content Marketing Specialist!

Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii content marketingowej, w tym:

  • planowanie i tworzenie ‘share’owalnych’ i dopasowanych do grup docelowych treści (różnego rodzaju) w celu budowania wizerunku, - pozyskiwania użytkowników na stronę, subskrybentów oraz leadów,
  • aktywny udział w badaniu i tworzeniu grup docelowych i person,
  • nadzór nad dystrybucją i redystrybucją contentu,
  • analizę i ewaluację działań contentowych,
  • prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych Ready4S, w szczególności na Twitterze, LinkedInie i Facebooku.

Oferujemy:

  • możliwość tworzenia globalnej marki obecnej w 27 krajach i na 6 kontynentach,
  • pracę w prężnie rozwijającej się branży MOBILE TECHNOLOGY, 
  • możliwość doboru narzędzi marketingowych niezbędnych do realizacji Twoich celów,
  • dużą autonomię i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów,
  • dynamiczny rozwój – rośniemy 300% rocznie, więc na pewno nie będziesz się nudzić
  • realny wpływ na dalszy rozwój firmy oraz swoją ścieżkę kariery,
  • zadaniowy czas pracy, 
  • świetną atmosferę pracy i comiesięczną integrację,
  • pracę na pełen etat, lub tylko część – w zależności od Twojej dostępności.

Aplikuj jeśli:

  • potrafisz pisać teksty w języku angielskim, masz lekkie pióro i wiesz jak tworzyć angażujące treści,
  • posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii content marketingowej,
  • samodzielnie prowadziłeś/aś komunikację w social mediach, tworzyłeś/aś i publikowałeś/aś treści contentowe i możesz to potwierdzić konkretnymi przykładami,
  • znasz i potrafisz zastosować zasady dobrego webwritingu,
  • masz dobrą intuicję – z łatwością wynajdujesz szanse i je wykorzystujesz,
  • wiesz, gdzie jest „Front page of the internet” i nie zawahasz się wykorzystać nawet najbardziej szalonego pomysłu, żeby tam trafić.

Mile widziana umiejętność podstawowej obsługi programu graficznego i edycji video.

Aplikacje przyjmujemy przez formularz.