Zapowiada się gorący luty: wydłużamy nabór do Martech Landscape 2024

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Zapowiada się gorący luty: wydłużamy nabór do Martech Landscape 2024

Udostępnij:

Do końca lutego możecie wysyłać propozycje startupów, które oferują najciekawsze rozwiązania marketingowe i najskuteczniej wspierają firmy w promowaniu ich oferty.

Zapisz w kalendarzu: 29 luty

Cieszy fakt, że polskie środowisko martechów nie tylko dostrzegło nasze zaproszenie do tej inicjatywy, ale również pozytywnie na nie zareagowało. Od momentu ogłoszenia informacji o starcie naboru do Martech Landscape 2024 otrzymaliśmy sporo wartościowych zgłoszeń. Chcemy jednak podrążyć temat głębiej, zajrzeć we wszystkie możliwe zakamarki i mieć pewność, że szansę na zaistnienie w Martech Landscape 2024 mają wszystkie polskie spółki, swoim działaniem wspierające obszar marketingu czy PR.

Stąd nasza propozycja, by termin zgłoszeń przesunąć na koniec lutego. Czyli 29 lutego, dzień wyjątkowy, bo zdarzający się raz na cztery lata.

Mniej czarnych plam na mapie

A skoro o rzeczach wyjątkowych mowa: chcemy, by Martech Landscape 2024 był takim wyjątkowym uzupełnieniem polskiej kartografii startupowej. Regularnie na naszych łamach piszemy o kolejnych landscape’ach, mapach i opracowaniach dotyczących wybranej grupie startupów. Piszemy, bo doceniamy taką pracę: korzystamy na niej wszyscy. Wiemy jeszcze więcej o tym, co dzieje się w naszym krajowym ekosystemie. Możemy zdiagnozować przyszłe trendy lub analizować elementy, które miały największe znaczenie na jego obecny kształt.

Chcemy, aby i nasz Martech Landscape 2024 pełnił taką poznawczą funkcję dla wszystkich, którym marketing i PR są bliskie i którzy poszukują wartościowych partnerów biznesowych w tych dziedzinach.

A co dla martechów?

Nie oznacza to, że korzyści z naszej zaplanowanej na wiosnę publikacji odniosą tylko jej odbiorcy. Równie wiele, a może i więcej mamy do zaoferowania samym martechom, które zechcą dołączyć do naszego opracowania. Poprzez swoją obecność w Martech Landscape 2024, startupy wysyłają mocny sygnał, że ich rozwiązania z obszaru marketingu i PR są nie tylko warte uwagi, ale i godne zaufania.

To dlatego, że za selekcję startupów, które ostatecznie znajdą się w publikacji, odpowiadać będą eksperci nie tylko z Mam Startup, ale i z redakcji Nowego Marketingu. Do współpracy przy zaprosiliśmy też specjalistów z branży. Dzięki temu zyskujemy pewność, że na naszej martechowej mapie znajdą się tylko te spółki, które rzeczywiście martechami są i które rzeczywiście dowożą swoje rozwiązania.

Myślimy też, że dla wszystkich spółek zaprezentowanych w Martech Landscape 2024 będzie to wyróżnienie i promocja. A o znaczeniu promocji czy publicity nie trzeba nawet pisać – wszak zaproszenie kierujemy dla ekspertów w tym temacie.

Formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj.

Czytaj także: