Antygrupa
GlaxoSmithKline zainwestował 300 milionów dolarów w 23andMe. Koncern w ten sposób zapewnił sobie wyłączny dostęp do bazy danych DNA startupu zajmującego się genetyką.
PGE Ventures uruchamia fundusz Energy Research Capital, który zainwestuje łącznie 40 milionów złotych w startupy z sektora energetycznego. Przy tej okazji przedstawiciele PGE pochwalili się kolejnymi inwestycjami w technologiczne spółki.
Przeprowadzka do innego kraju często bywa skomplikowanym procesem. Kwestie związane z otwieraniem konta w banku, szukaniem mieszkania, sprawami urzędowymi bywają dużym stresem, zwłaszcza jeśli nie zna się dobrze lokalnego języka. Z rozwiązaniem tych...
Czwarta edycja Polish Tech Night odbędzie się 27. września 2018 roku w berlińskim kampusie Silicone Allee. Zgłoszenia dla polskich start-upów na pitch przed niemieckim ekosystemem są już dostępne na stronie wydarzenia.
Blinkee.city po sukcesie w polskich miastach udostępnił skutery na Węgrzech, w Chorwacji oraz Hiszpanii. Będą one wyposażone w narzędzia płatnicze Straal, dzięki którym użytkownicy mogą płacić kartami wszystkich wiodących organizacji.
Sztuczna inteligencja jednocześnie fascynuje i budzi niepokój. Może bowiem stanowić zagrożenie chociażby dla poziomu wynagrodzenia i bezpieczeństwa zatrudnienia. Ale czy faktycznie jest się czego obawiać?
Michał Sadowski, właściciel i CEO Brand24, nie raz udowodnił, że chętnie dzieli się swoją wiedzą na temat budowania biznesu. Udostępnił właśnie wywiad z właścicielami kilku najszybciej rozwijających się spółek w Europie.
Zaangażowanie pracowników w identyfikację problemów w firmie lub problemów z jakimi borykają się klienci jest jednym z kluczowych wyzwań dla przedsiębiorstwa. Jednak trudniej jest je znaleźć niż wyeliminować. Dlaczego?
88% średnich i dużych firm w obliczu niskich stóp procentowych i sporej nadpłynności zadeklarowało, że poszukuje alternatywy dla depozytów finansowych. SCFO chce rozwiązać ten problem i efektywniej zarządzać gromadzonymi nadwyżkami.
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe znalazły swoje zastosowanie w wielu dziedzinach, w tym w marketingu. Na pomysł wykorzystania ich w automatyzacji reklam wpadł toruński zespół AdMonks, który tworzy narzędzia dla branży e-commerce. Aby je rozw...