Antygrupa
Carsmile szykuje rewolucję w samochodach dostawczych. Chce stworzyć pierwszy na świecie salon, w którym kilkoma kliknięciami zamówisz foodtrucka, lawetę, a nawet koniowóz. Po kilku miesiącach od wejścia w struktury międzynarodowej Grupy OLX, polska f...
Ailleron, dostawca produktów technologicznych, rozwija alians z mBankiem. W Czechach i na Słowacji już blisko 15 proc. wszystkich interakcji klientów z bankiem odbywa się z wykorzystaniem technologii LiveBank, rozwiązania opracowanego przez Ailleron.
Jedna czwarta kobiet na menedżerskich stanowiskach czuje się niedoceniana w miejscu pracy. Mimo wysokiego stanowiska i pełnienia odpowiedzialnej funkcji, 61% badanych kobiet postrzega swoją rolę w firmie jako wspierającą a nie przywódczą, a 40% uważa...
Skutery elektryczne polskiej marki Hop.City wyjechały na ulice Lizbony w ramach projektu wspieranego przez biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) w Portugalii. Polski producent jednośladów z napędem elektrycznym rozpoczął współpracę z kluc...
Biotechnologiczny Bioceltix, planujący debiut jeszcze w tym półroczu, realizuje kolejne plany giełdowe, a zainteresowanie akcjami firmy wśród inwestorów przy maksymalnej cenie emisyjnej znacznie przewyższyło wartość emisji. Z początkiem marca spółka...
Startup Dronehub – firma zajmująca się rozwiązaniami typu drone-in-a-box - oraz RCS Engieneering - dostawca rozwiązań teletechnicznych związanych z bezpieczeństwem - integrują swoje technologie. Stworzą innowacyjny system monitoringu i zabezpieczeń m...
Komisja Nadzoru Finansowego zaakceptowała prospekt emisyjny Brand24. Tym samym spółka dostała zielone światło, aby zmienić NewConnect na rynek podstawowy warszawskiej giełdy.
W dobie koronawirusa polscy przedsiębiorcy muszą mierzyć się z całą gamą przepisów i choć niektóre z nich zmotywowały właścicieli firm do zawalczenia o dalszy los swoich działalności, w środowisku prawniczym ponownie wrócił wątek upraszczania zapisów...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez EY Polska, transformacja cyfrowa przyspieszyła w czasie pandemii w ponad połowie firm, a 27% badanych przedsiębiorstw przyznaje wręcz, że zostało zmotywowanych do działania w tym obszarze wyłącznie przez pa...
TikTok coraz prężniej rozwija się jako platforma społecznościowa, ale także jako kanał służący sprzedaży - kwestią czasu było tylko to, jak konkurencyjne platformy będą starały się wprowadzić u siebie podobną formę krótkich wideo.