Antygrupa
– Kiedy ludzie wchodzą w biznes, wydaje im się, że droga przedsiębiorcy będzie przyjemna i łatwa, bo patrzą na prowadzenie własnej firmy przez pryzmat pseudo biznesowych celebrytów, którzy fotografują się w ładnych miejscach i drogich samochodach – m...
Estoński startup Cachet, który zajmuje się ubezpieczeniami dla kierowców w modelu Pay As You Drive, czyli płać, kiedy jeździsz, planuje wejść do Polski. Swoją ofertę chce skierować do kierowców Ubera, Bolta i Free Now.
SunRoof, szwedzko-polski startup tworzący dachy solarne wraz z oprogramowaniem wspierającym inteligentne zarządzanie energią, zebrał prawie 2 miliony euro na ekspansję na nowe rynki europejskie.
Według danych Tpay średnia wartość e-koszyka w kategorii zakupów artykułów spożywczych wzrosła ze 105 złotych w pierwszym kwartale br. do 226 złotych w czasie lockdownu. Nadal utrzymuje się tendencja wzrostowa e-koszyka osiągając 239 złotych w okresi...
Phenotype to wciąż młoda marka odzieżowa, która przez ostatnie lata ugruntowała swoją pozycję na rodzimym rynku. O tym jak wyglądały początki przedsięwzięcia i w jakim kierunku zmierza streetwear rozmawiamy z Pawłem Dubielem, właścicielem Phenotype o...
Chiński gigant technologiczny idzie w ślady Amazona i Google'a - zamierza wprowadzić na rynek technologię, która ułatwi nam sterowanie wszystkimi inteligentnymi urządzeniami w naszym domu i biurze.
Ruszyła nowa kampania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Za prowadzenie PPK w Polsce odpowiada Polski Fundusz Rozwoju oraz jego spółka zależna PFR Portal PPK. Przetarg na obsługę kampanii PPK w części skierowanej dla pracowników wygrał...
Polsko-brytyjski startup SUPERSONIC Food wchodzi na rynek z posiłkami w płynie. Zamierza podbić segment, którego wartość wynosi 20 miliardów dolarów.
12 września wystartował program TeenCrunch 2020. Młodzież chcąca założyć swój startup bierze udział w programie pomagającym urzeczywistnić te marzenia. Na uczestników czekają mentorzy, szkolenia, warsztaty, a także udział w konferencji biznesowej.
Firma Hyper Poland zdecydowała się na zmianę brandu oraz towarzyszącej mu identyfikacji wizualnej. Spółka dąży do rewolucji transportu kolejowego, stawiając na rozwój systemu magrail – technologii umożliwiającej podróż z prędkością do 550 km/h.