Antygrupa
Branża turystyczna, już dawno przeniosła się do Internetu. Planując wakacje większość z nas udaje się do wirtualnych biur podróży, które oferują głównie wyspecjalizowaną obsługę w zakresie zakwaterowania albo środka transportu.
Zbliża się okres świąteczny, w którym najczęściej wręczamy sobie prezenty. Aplikacja Toast próbuje rozwiązać problem niechcianych podarunków, dlatego jej twórcy zachęcaja do uzupełniania swojej “wishlisty”. Czy ma szansę rozwiązać problem niechcianyc...
O idei dzielenia się własnym samochodem z innymi, ubezpieczeniach i zawiłościach prawnych oraz o tym z czym borykają się pionierzy danej dziedziny rozmawiamy z Michałem Wendekerem - jednym z twórców Beecar.pl.
Eksperci imerge rozpoczynają kolejny, innowacyjny w swej formule projekt. Warsztaty „Prosta droga do e-biznesu” wprowadzają nową jakość do obszaru szkoleń z zakresu e-commerce, dzięki synergii dwóch elementów - eksperckiej wiedzy i silnemu nastawieni...
Maciej Wicha - dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory odpowiada na nasze pytania o kolejnej edycji StartupFestu, jurorach i zgłoszonych projektach.
Już 150 tys. graczy konsolowych z Polski zarejestrowało się w portalu Gametrade.pl, który służy do legalnej sprzedaży i wymiany gier, konsol i innych sprzętów dla graczy.
Niemal 24% badanych sprawdza pocztę email jednocześnie na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Ponad 18% użytkowników smartfonów najczęściej wykorzystuje je do sprawdzania poczty email, a 63,3% prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję - wynik...
W poprzedniej części wgryźliśmy się w definicję startupu i odkryliśmy, że jest to tymczasowa organizacja stworzona w celu poszukiwania powtarzalnego i skalowalnego modelu biznesowego. Zdefiniowaliśmy również, że wyzwaniem które stoi przed każdym skal...
Rozpoczęła się rekrutacja do projektu „Aktimelizacja”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gdy poszukujemy w internecie produktu znaczącej dla nas wartości finansowej lub emocjonalnej, decyzji zakupowej nie podejmujemy w trakcie jednej wizyty. Zazwyczaj odwiedzamy stronę wielokrotnie.