Antygrupa
Od kilku dni serwis mKsiegowa.pl oferuje pełną, przetestowaną wersję oprogramowania do prowadzenia pełnej księgowości online. Twórcy z firmy ERPmobile zapewniają, że przygotowany przez nich program przeszedł wszystkie niezbędne testy, umożliwiając ty...
Mobile4biznes.pl jest multikanałową platformą do zarządzania kampaniami marketingowymi. Jest to doskonałe narzędzie do wsparcia sprzedaży poprzez zintegrowanie usług takich jak: sms, mms, sms głosowy, mass mailing oraz zarządzanie kuponami rabatowymi...
Sean Parker oraz Shawn Fanning zasłynęli głównie dzięki stworzeniu Napstera. Po kilku latach przerwy znów pracują razem. Ich nowy projekt będzie nosił nazwę Supyo.
W ostatni czwartek przeprowadziliśmy wywiad z twórcą Fotki. Rozmowa odbyła się... na fotka.tv. Łatwo nie było, ale końcowy efekt jest zadowalający.
Teclosion Spring 2011 to jednodniowy event odbywający się w Tokio. Gwoździem programu tej konferencji jest bitwa startupów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 15 startupów, które zaprezentowały się jurorom oraz zgromadzonej publiczności.
19 kwietnia br. odbędzie się XVII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” poświęcone reklamie interaktywnej. Spotkanie „Jakość w reklamie interaktywnej”, organizowane przez Gazeta.pl oraz sieć Business Ad Network, odbędzie się w siedzibie Agory...
Koniec sztucznego podziału na oferty na kartę i na abonament. Polscy matematycy, ekonomiści i informatycy z Poznania uruchamiają nową wersję pierwszego optymalizatora wydatków na komórkę.
Megafoni udostępnia przyjazne w obsłudze narzędzia do prowadzenia własnych promocji i konkursów na stronach Facebook.
...American Express pompuje miliony dolarów w startup mobilnych płatności. Niektóre kwietniowe inwestycje poczynione przez fundusze, firmy oraz prywatnych inwestorów były naprawdę imponujące. Takie rzeczy tylko w Stanach Zjednoczonych.
Już 18 kwietnia, w Warszawie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp. TravelCamp jest adresowany do wszystkich zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce.