– Pieniądze to temat tabu. Temat, który rozgrzewa do czerwoności albo dzieli na wieki, bo o zarobkach mówimy niechętnie, natomiast o wydatkach możemy deliberować godzinami. No bo jako skutecznie poprosić o wyższą pensję lub zasłużoną premię – mówi Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments, odpowiedzialny za program Incredibles oraz prowadzący Firmament w Radiu 357.
Zachęcamy również do odsłuchania fragmentów poprzednich audycji z cyklu oraz do przeczytania towarzyszącym ich artykułom. Lista poniżej:
- Jak pokolenie Z zmienia rynek pracy i kulturę organizacji? Podsumowanie Firmamentu
- Poradnik internetowego savoir-vivre’u. Podsumowanie Firmamentu
- Jak przygotować się na to, co nieprzewidywalne? Podsumowanie Firmamentu
- Migranci na polskim rynku pracy. Podsumowanie Firmamentu
- Czy mamy problem z wypaleniem zawodowym? Podsumowanie Firmamentu
- Jak będzie wyglądało życie i praca w czasach metawersum? Podsumowanie Firmamentu
- Zacznij działać w zgodzie ze środowiskiem. Inaczej przepadniesz. Podsumowanie Firmamentu
- Szczęście sprzyja przygotowanym, lepszym, a może w czepku urodzonym? Podsumowanie Firmamentu
- Co zrobić, gdy dzieci nie idą w moje przedsiębiorcze ślady?”. Podsumowanie Firmamentu
- Czy owocowe czwartki to skuteczny wabik na pracowników? O łowieniu talentów rozmawiali goście programu Firmament
- Jak dogadują się cztery pokolenia w jednej firmie? Opowiedzieli goście programu Firmament
- Pokoleniowa zmiana warty w firmie. Jak przeprowadzić sukcesję? Opowiedzieli goście programu Firmament
- Nowa konfiguracja pracy – biuro czy praca zdalna? Podsumowanie audycji programu Firmament
- Druga szansa bankruta – kto na nią zasługuje? Opowiedzieli goście programu Firmament
- Jak zrobić z siebie przedsiębiorcę? Podsumowanie pierwszej audycji Firmament w Radiu 357
- Skąd brać ludzi do pracy? Rady praktyków i ekspertów w audycji Firmament w Radiu 357
- Jak zrobić firmę bez pieniędzy? O finansowaniu rozmawiali goście w audycji Firmament w Radiu 357
- Jak zarabiać w internecie? Goście programu Firmament opowiadają o e-commerce